ΔΑΙΔΑΛΟΣ 2003-2004

ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

ΤΟΥ 1ου ΤΕΕ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ

 

ΣΧΟΛΕΙΟ 

1ο Σ.Ε.Κ. Ευόσμου

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΟΜΑΔΑ

Μπαμίδου Θεοδώρα - Αρχιτέκτων

Τοπουζίδου Ζωή -  Πληροφορικής

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ

Γεωργιάδου Ελένη, Γρηγοροπούλου Μαρία, Δανιηλίδης Ανέστης, Ξανθόπουλος Δημήτρης, Σοιλεμεζίδης Σταύρος, Γιαγκόζογλου Ιωάννης, Σειταρίδης Χριστόφορος

(του Τομέα Κατασκευών - Ειδικότητας Κτιριακών Έργων του 1ου ΤΕΕ Ευόσμου )

και  

Βουτσάς Δημήτριος, Βαιναλής Νικόλαος, Λιόλιος Αναστάσιος

(του Τομέα Πληροφορικής και Δικτύων Η/Υ- Ειδικότητας Υποστήριξης Συστημάτων και Δικτύων Η/Υ του 2ου ΤΕΕ Ευόσμου)

Σύντομη περιγραφή του προγράμματος

Το αντικείμενο του προγράμματος είναι η δημιουργία:

  • Πληροφοριακού εντύπου

  • Αφίσας

  • Ψηφιακής προβολής

που θα παρουσιάζουν και θα προβάλλουν

  • το πρόγραμμα σπουδών,

  • τις ενδοσχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες

  • τις προοπτικές συνέχισης των σπουδών

  • και τις επαγγελματικές ευκαιρίες

των αποφοίτων του τμήματος Κτιριακών  Έργων του τομέα Κατασκευών του 1ου ΤΕΕ Ευόσμου.

Πρόκειται για σύνθετη εργασία που περιλαμβάνει τη σύλληψη της ιδέας, την αξιολόγηση των στοιχείων, τη σύνθεση με κείμενα, σχέδια και φωτογραφίες με την αξιοποίηση του εξοπλισμού των εργαστηρίων, την εκτύπωση του εντύπου και της αφίσας, καθώς και τη δημιουργία CD παρουσίασης.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι : 

  • Να εξασκηθούν οι μαθητές σε μία σύνθετη εργασία 

  • Να αποδώσουν προτάσεις λειτουργικές  

  • Να εξασκηθούν στις νέες τεχνολογίες αφού ολόκληρη η εργασία στο στάδιο της εικαστικής υλοποίησης γίνεται με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών

  • Να γνωρίσουν και τον ψηφιακό τρόπο μετάδοσης της πληροφορίας

  • Να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα συνεργασίας 

Η εργασία εξ ολοκλήρου κινήθηκε  σε ένα ομαδικό πνεύμα συνεργασίας. Αρχής γενομένης από το υλικό που έπρεπε να συγκεντρωθεί και να  επεξεργαστεί, η κατανομή της εργασίας, ο τρόπος παρουσίασης της τελικής πρότασης, απαιτούσε τη συνεχή συνεργασία τόσο των μαθητών με τους υπεύθυνους καθηγητές, όσο και των μαθητών από δύο διαφορετικούς τομείς μεταξύ τους. 

Η ευρεία χρήση των νέων τεχνολογιών τα τελευταία χρόνια και οι σύνθετες εργασίες, αποτέλεσαν πρωτοτυπία για το μαθητή και με την εξάσκηση κατάφεραν να υλοποιήσουν τον στόχο τους.

Η όλη εμπειρία που  απέκτησαν οι μαθητές από μία τέτοια οργάνωση και διαχείριση μιας εργασίας είναι εξαιρετικά σημαντική.

Ο συντονισμός των εργασιών από τους υπεύθυνους καθηγητές, το ενδιαφέρον των μαθητών στο επίπεδο των εργασιών και στα πλαίσια ενός μαθητικού διαγωνισμού ήταν  ισχυρά κίνητρα για να γίνει εφικτή η εργασία αυτή.

 

Κατεβάστε εδώ το πληροφοριακό έντυπο (Μορφή PDF - Μέγεθος 1,92 MB)