Χρησιμοποιώντας
το Netmeeting καθηγητής και μαθητές ήρθαν σε
επαφή μέσω της τηλεδιάσκεψη. Κάνοντας
χρήση της "ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ", οι μαθητές
σχημάτισαν ομάδες εργασίας (δυο θέσεις Η/Υ,
κοινή εργασία ένας έλληνας ποιητής). Ταυτόχρονα
τα ζευγάρια καθώς και το θέμα της
εργασίας καταγράφηκε στον "ΠΙΝΑΚΑ".
 Στον
"ΠΙΝΑΚΑ" καταγράφηκε επίσης και η
δομή της υπό κατασκευήν ιστοσελίδας.
 Οι
μαθητές σε επικοινωνία με τους
συνεργάτες τους του άλλου Η/Υ,
χρησιμοποιώντας την "ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ",
μοίρασαν το υλικό που έπρεπε να
αναζητήσουν στο Internet (μια φωτογραφία
του ποιητή, ένα βιογραφικό και τους
στίχους δυο συγκεκριμένων ποιημάτων). Χρησιμοποιώντας
μια "ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ" αφού
βρήκαν το υλικό αυτό, το απέστειλαν με
την "ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΡΧΕΙΩΝ" στους
συνεργάτες τους. Ταυτόχρονα
ο καθηγητής χρησιμοποιώντας το "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ", απέστειλε στους
μαθητές, αρχεία ήχου (την απαγγελία των
ποιημάτων που βρήκαν οι μαθητές).
(Ο δεσμός αυτός με προορισμό αρχεία
ήχου, για λόγους οικονομίας χώρου
δουλεύει μόνο στην ιστοσελίδα του
εργαστηρίου του σχολείου). Οι
μαθητές χρησιμοποιώντας την "ΚΟΙΝΗ
ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ", ανά δυο Η/Υ, και
θέτοντας σε κοινή χρήση το Word, κράτησαν
από τις βιογραφίες των ποιητών περίπου
10 γραμμές κείμενο. Οι
μαθητές, χρησιμοποιώντας πάλι την "ΚΟΙΝΗ
ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ", δουλεύοντας
κατά ζευγάρια Η/Υ και θέτοντας σε "ΚΟΙΝΗ
ΧΡΗΣΗ" το πρόγραμμα FrontPage,
παρακολουθώντας τις ενέργειες του
καθηγητή μέσω βιντεοπροβολέα,
κατασκεύασαν τις ιστοσελίδες. Οι
"κάτοχοι - Η/Υ" των ιστοσελίδων
αυτών, χρησιμοποιώντας την "ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΑΡΧΕΙΩΝ", απέστειλαν τα αρχεία της
ιστοσελίδας στους συνεργάτες τους. Τέλος
ο καθηγητής, παρουσία των μαθητών, "δημοσίευσε"
στο internet τις ιστοσελίδες. |