1 Νέο αρχείο, Image size 600X600 pixels 2 Φτιάχνουμε την σφαίρα (όνομα επιπέδου sphere ΔΙΑΦΑΝΕΣ) α) Σφαιρική επιλογή (σώζεται σαν κανάλι sphere) β) Κυκλικό ντεγκραντέ γ) Drop Shawdow 3 Φέρνουμε το παιδί (επίπεδο boy) 4 Στο επίπεδο boy α) Free Transform β) Filter>Distort>Spherize (μεγάλη τιμή) γ) Filter>Render>Lens Flare γ) Κοπή επιπέδων 5 Νέο επίπεδο πάνω από όλα (όνομα reflection 1) Για να πετύχουμε αντανάκλαση Με το airbrush και άσπρο χρώμα βάφουμε το κάτω και κάτω δεξιό τμήμα της σφαίρας 6 Νέο επίπεδο πάνω από όλα (όνομα reflection 2) Για να πετύχουμε αντανάκλαση α) Με το airbrush και το χρώμα CBC1D6 βάφουμε σε κάποια σημεία περιφερειακά της σφαίρας β) Κατάσταση "color" 7 Νέο επίπεδο πάνω από όλα (όνομα reflection 3) Για να πετύχουμε αντανάκλαση α) Φοτρώνουμε το κανάλι sphere β) Γεμίζουμε το εσωτερικό της επιλογής μας με μπλέ χρώμα (Edit>Stroke (10, Inside) γ) Filter>Blur>Gausian Blur (25% - 30%) δ) Opacity (αν απαιτείται) 8 Νέο επίπεδο πάνω από όλα (enopoiisi xromaton) α) Φοτρώνουμε το κανάλι sphere β) Γεμίζουμε με απαλό μπλε χρώμα γ) Χαμηλό opacity 9 Θα πετύχουμε τώρα τα νερά της σφαίρας α) Φέρνουμε την εικόνα "reflect.jpg" (επίπεδο reflection 4) πάνω από όλα β) Free Transform να "πιάσει" όλη την σφαίρα γ) Filter>Distort>Wave (μικρή παραμόρφωση) δ) Κοπή επιπέδων ε) Δοκιμάστε μια καταστάση ανάμειξης επιπέδων στ) Opacity (αν απαιτείται) 10 Θα πετύχουμε τώρα τις λάμψεις τις σφαίρας α) Νέο επίπεδο πάνω από όλα (glitters) - λάμψεις- β) Φορτώστε το σετ από brushes "assorted.abr" γ) Με την μύτη που μοιάζει σαν "χ" μέ άσπρο χρώμα χρησιμοποιώντας το airfrush και με διαφορετικές τιμές στο pressure κάντε μερικές λάμψεις δ) Filter>Blur>Gausian Blur (μικρή τιμή) ε) Κάντε 2 - 3 ακόμη λάμψεις (μην εφαρμόσετε Blur) 11 Νέο επίπεδο πάνω από όλα (όνομα reflection 5) Για να πετύχουμε αντανάκλαση πάνω αριστερή γωνία α) Airbrush, άσπρο χρώμα, πολύ μεγάλη κυκλική μύτη (100), 1-2 χρήσεις 12 Θα πετύχουμε τώρα το χιόνι. α) Δημιουργούμε νέο ΚΑΝΑΛΙ με όνομα "snow" (Δεν ξεχνάμε, σε ένα κανάλι οι ειλεγμένεσ περιοχές εμφανίζονται με άσπρο) β) Filter>Noise>Add Noise (100, Gaussian, Monochromatic) γ) Filter>Blur>Motion Blur (65o, 10) δ) Levels (Input 76,1,78) ε) Δημιουργούμε νέο επίπεδο - πάνω από όλα (όνομα "snow") στ) Αποεπιλογή ζ) Φορτώνουμε το κανάλι "Snow" η) Φορτώνουμε την τομή (Intersect with Selection) της προηγούμενης επιλογής μας με το κανάλι "Sphere" θ) Select>Modify>Expand (1) (Επέκταση της επιλογής μας κατά 1 pixel) ι) Select>Modify>Smooth (1) ("Μαλακώνουμε" της επιλογής μας κατά 1 pixel) κ) Γεμίζουμε την επιλογή μας με άσπρο χρώμα λ) Filter>Blur>Gausian Blur (2) 13) Τελικές ρυθμίσεις α) Επίπεδο προσαρμογής με Curves πάνω από όλα β) Επίπεδο προσαρμογής με Brightness / Contrast πάνω από όλα (επικουρικά) Παίζουμε με το contrast γ) Επίπεδο προσαρμογής με Hue / Saturation πάνω από όλα (επικουρικά) Παίζουμε με το Saturation