1 ΚΥΚΛΟΣ Επίπεδο διαφανές Κυκλική επιλογή Αποθήκευση σαν κανάλι Reflected Gradient - (Gradient = Copper) Στοίχιση 2 ΠΟΔΗΛΑΤΟ Φέρνουμε το ποδήλατο Το Στοιχίζουμε Bevel and Emboss 3 ΚΕΙΜΕΝΟ OLYMPIC Στοίχιση 4 ΚΕΙΜΕΝΟ ATHENS 2004 Στοίχιση Free Transform και μεγαλώνουμε το ύψος των γραμμάτων Filter>Distort>Polar Coordinates Free Transform > Distort (αν απαιτείται) Αντιγράφουμε σε αυτό το επίπεδο, το effects του ποδηλάτου 5 ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ (Η πάνω τριάδα) Σε νέο επίπεδο (όνομα ring) κυκλική επιλογή και Stroke Duplicate 2 φορές το "ring" Move τα δακτυλίδια για πρόχειρη τοποθέτηση Διασυνδέουμε το ενεργό επίπεδο με τα υπόλοιπα 2 Layer>Align Linked>Vertical Centers Layer>Distribue Linked>Horizontal Centers ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ (Η κάνω διάδα) Αποσυνδέουμε τα επίπεδα Αποκρύπτουμε ένα επίπεδο Select All Copy Merged Paste Την πάνω 3-άδα δακτυλιδιών την συγχωνεύουμε σε ένα επίπεδο Έχουμε έτσι 2 επίπεδα (την πάνω τριάδα και την κάτω διάδα) Διασυνδέουμε τα επίπεδα Layer>Align Linked>Horizontal Centers Move (χρησιμοποιούμε το πάνω ή κάτω βελάκι του πληκτρολογίου) Συγχωνεύουμε τα 2 επίπεδα 6 ΤΟ ΓΥΡΩ - ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΙΟΥ Νέο επίπεδο κάτω από όλα Load channel expand Reflected Gradient - (Gradient = Copper) Levels για να σκουραίνουμε